22 Eylül 2007 Cumartesi

ŞİMDİ OKULLU OLDUK.....

Uzunca bir süredir blog alemine akamadım .Malumunuz görüldüğü üzre benim minik böceeem okula başladı.Ama sanki o değil biz başladık.Bir telaş aldı başını gitti sabahtan akşama kadar o gün.
Anne cadı sabahın altıbuçuğunda hortlamak suretiyle uyanaraktan,oğluşunun kahvaltısı için önce dondurucuda her zaman hazır ettiği sigara böreklerini kızarttı.Bir yandan da tosta burger atarak böceğinin öğle yemeğini hazırladı.Geç kalınacak kaygısıyla erkenden hotlanmasına rağmen, sabahın yedisine gelindiği sırada uyuyanlar hariç tüm hazırlanması gerekenler bitmişti. Hatta Sementa cadısı giyinmiş saçını başını ve de makyajını bile yapmıştı.Çünkü onun da bu yılın ilk iş günüydü. Büyük bir heyecanla böcek ve babası uyandırıldı. Böceem çaktırmak istemese de
biraz endişeli mi desem heyecanlı mı desem her ikisi karışık ortaya mı desem hah işte öyle bir ruh durumundaydı. Zevkle ve dikkatlice önlüğün giyilip yakanın takılmasından sonra İnce Fikirlim'in dedediği gibi klasik bir Türk annesi olarak fotoğraf faslına geçildi.Kahvaltının ardından böceğimi okuluna götürdük. Dolapları hazırdı amma her temiz ve titiz anne gibi Sementa cadısı o dolabı kırklamak için Mark banyo spreyini de yanında getirmişti.İşte o manzara görülmeye değerdi .Topuklu ayakkabılar eşliğinde kırmızı pantalonun üzerine dikkatlice ütülenip giyilmiş beyaz gömlek ve saçı başı makyajı ile özenli bir temizlik neferi.(O halime hayrettle bakan velilerin bakışını hatırladıkça sonradan kendim kendime çok güldüm) Eşyalar yerleştirildikten sonra bebeler ve korumaları anneleri bir Matrix edasıyla tören için bahçeye indirildiler .Bartın valisi eğitim ve öğretim yılını burada açacaktı.Böceğimizin yanında kalabildiğimizce kaldık amma velekin cümbür cemaatin ders saatim yaklaşınca onu yapayanlız orada bıraktık.Öğlen babasının yanında olduğunu bilmek beni bir nebze olsun rahatlatmıştı.Günün sonunda böceceemin anlatıklarıyla ona ve okuluna sonuna kadar güvenebileceğimi anladım adam olmuştu benim oğlum canım.Bu günün anlam ve önemini anlatan görüntüleri özlü sözler eşliğinde yayınlıyorum. İyi seyirler efendim.

Şimdi okullu olduk sınıfları doldurduk şarkısı eşliğinde sabah şekeri kıvamındayım.

Bu düşme numarasıyla ilk gün okuldan sıyırır mıyım acaba?


Güzelmiş sınıf sıralar temiz valla annemin içi rahat eder şimdi galiba

Sınıf iyiydi bu güneşte çekilmez bahçe şimdi, vali amca fazla uzatmasa bari

Bu masumiyet her zaman işime yarar oğluuum sen de denesene.Bak şimdi annem dayanamayıp F16 hızıyla burda olur söliym sana

23 yorum:

ZRPNDT dedi ki...

oyyy hayırlı olsun ben de o günleri görecek miyim ki :) okurken duygulandım, temizlik neferini hayal edip fotolara bakarken gülümsedim. Hep başarılı bir öğrenci olsun küçük böceğin sevgiler

TATLI CADI dedi ki...

Canım arkadaşım,Çok teşekkür ederim.Allah o senin minik prensesine de nasip etsin inşallah.Allah tüm çocukları kaza ve belalardan korusun

Esra dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun yeni ders yili. :-)
Yillar oyle cabuk geciyor ki benim kizimin da okula baslayacagi gunlerin hizla yaklastigini biliyorum. Daha konusamiyor (2 yas) ama olsun. hehhee...
Universite mezuniyetlerini gorursun insallah.
Sevgiler
Esra

Mutluveumutlu dedi ki...

Yerim ben o böcüğü, maşallah, Allah nazarlardan, kazalardan belalardan korusun.
Tüm okul yıllarının, mutluluk ve başarı içinde geçmesini ve nice okullardan güzel güzel diplomalarla mezun olmasını diliyorum.
Not : Koltuklarının kumaşı, hatta yastıklar bile benim oturma odası koltuklarımla aynı :)Görünce mutlu oldum :))))

TATLI CADI dedi ki...

Esracım,hayırlısıyla inşallah.Teşekkür ederim.Temennimiz üniversiteli olduğunu görebilmek şimdilik gidişat iyi ama güzel yazamayınca yazana kadar siliyor ve de huzursuzlanıyor titiz çocuk anasına çekmiş.Öptüm çok arkadaşım

TATLI CADI dedi ki...

Mutlum canım benim,o yüreğinin en derinlerinden gelerek içtenlikle söylediğine emin olduğum güzel temennilerin için çok sağol.Şimdilik iki anasınıfı diplomamız (var neden mi anlatırım bir ara)bakalım gerisinide ailecek alacaz inşallah.
Zevklerimizin uyumlu olmaması imkansız çünkü kalplerimiz uyumlu bi kere.Koltuklarımı beğenerek aldım İstikbal'in maxi grubu.Şimdi oturduğum evime sığdırabildim.Ama gel gör ki yakında taşınacağım ve yeni evimin oturma odası iki tekliyi kabul etmemekte ısrar ediyor.Birazcık kabaca almışım söylemesi ayıp.Neyse bakıcaz bi yol çaresine.Canım güzel yüreklim mutlu kal.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bıcırık hallerini yerim ben onun. Maşallah tatlı bakışlıma.:) Hayırlı olsun canım. Allah üniversitelerden mezun olduğu günün fotoğraflarını çekmeyi nasip etsin.:) Klasik Türk Annesi olarak bu fotoğrafları da çekeceğine ve de mezuniyet esnasında yavrucağın sağa doğru yamulmuş olan kepini, kendi ellerinle düzelteceğine tüm kalbimle inanıyorum. Şık hatun, ince topuklu temizlik neferim. İyi ki böylesin. Öperim çok. :)

renkler dedi ki...

Hayırlı bir okul dönemi diliyorum. O tatlı yüzleri hep gülsün...

Gamzeli dedi ki...

Aman maşallah oğlumuza masum durup annesinin gönlünü çalacak bak bilmişe :))

Başarılar diliyorum canım oğlumuza :)

İyi haftalar...
Öptüm

tosbaa dedi ki...

tatlı cadıcım..hayırlı olsunn..:) fotoğrafları acayip beğendim çok doğal çıkmış oğlun..inşallah çok ama çok başarılı olup seni gururlandırır..sevgiler

CaDı dedi ki...

Insan her anini karelemek saklamak istiyor degil mi? Oglusuna basarilar dilerim:) Masallah cok cin cin bakiyor:) Tatli Cadi nin oglu cincin olur desene:))

kakaolusevgi dedi ki...

MAŞAALLAH,NE MASUM ÇIKMIŞ.OĞLUŞUNUN İLK OKULU,SENİN DEİŞGÜNLERİN HAYIRLI OLSUN ÖRTMENİM

TATLI CADI dedi ki...

İnce Fikirlim,İnşallah Allah hepimizin çocuklarına ünivesite diplomaları nasip etsin etsinde bloglarımızda yayınlayıp karizmalarını çiziktiriverelim.
Topuklarımısız asla yürüyemiyorum ben,azıcıkta olsa topuk olacak.hani şöyle endam katıcak di mi?

TATLI CADI dedi ki...

Renkler hoşgeldin arkadaşım,senin tüm yorumlarını okuyorum az ve öz yazıyorsun.Bak şimdiki gibi ne güzel söylemişsin amin inşallah tüm çocukların o tatlı yüzleri hep gülsün.

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim sağol canım.Sorma valla ne bilmiş ne bilmiş,iki dakkada suya götürür susuz getirir sonra da "içtin ya annişkom sen suyu orda der" inanırsın valla.Allah tüm çocukları esirgeye ,sana da en talısından nasib ede şöyle bilmiş bilmiş.

TATLI CADI dedi ki...

Tosbaam,çok uğraştım pozları yakalıyacağım diye bi yandan tören hazır kıta bi yandan çol çocuk hazır kıta,sorma valla.Ancak başardım.Gurur duymak çok güzel bir duygu inşallah arkadaşım inşallah.

TATLI CADI dedi ki...

Cadım benim,ben hamileyken şöyle düz duvara tırmanan yaramaz mı yaramaz bir oğlum olsun istemiştim.İnan hiç yaramaz değildir ancak yapacaklarını akıl yoluyla yapar sen de şaşar kalırsın.Mesela oyun oynatır sana ve sen hep kaybedersin ancak o kadar şirindir ki kaybetmekten zevk alırsın.Öptüm seni.

TATLI CADI dedi ki...

Kakaolum,rahmetlik anneannemin bir sözü geldi hemen seni okuyunca aklıma anneannem kendisine biz torunlarıyla veya evlatlarıyla ilgili olsun biri maşallah dediğinde hemen "maşallah günün olsu" derdi.Canım sağol maşallah günün olsun.

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM NE GZÜEL BİR SÖZMÜŞ,AKLIMIN BİR KÖŞESİNE YAZDIM :))

emre dedi ki...

Şimdi okullu olduk
sınıfları doldurduk
sevinçliyiz hepimiz
yaşasın okulumuz

ben okulun ilk gününde annemle gitmiştim, sonralarında ise tek başıma, böle ufacık tefecik bi çocuk hem gözlüklü hemde o gözlükler suratından büyük, neymiş çerçevenin etrafından bakarmışım iyice bozulurmuş gözüm, var gerisini sen düşün ne komik bi çocukmuşum ben he bide hep peltek konuşurdum belli bi döneme kadar mesela arı vız vız vız hade bunu peltek sölemeye çalışın ne komikmişim yav, aman be nerden nerye geldim hade oğluşa başarılar öperim onu.

TATLI CADI dedi ki...

Emrem canım ya bu kadar telaşının içinde bir de yorum yazdın ya daha ben de diyeyim o güzel kalbine sağol arkadaşım darısı başına inşallah.

Gamzeli dedi ki...

Canım seni sobeledim seni bu yoğunluğunun arasında, ne zaman müsait olursan bekliyorum canım...

kakaolusevgi dedi ki...

NERELERDESİN TATLIM,OKULLU OLDUN,BURALARDA YOKSUN :)))