9 Eylül 2007 Pazar

SINAF SINAF


Canım Hemşom Mutlumveumutlum bugün beni sobelemiş, ben de hemen hoşuma giden kokuları yazıyorum:

*****Çok garip gelebilir amma boya,tiner kokusuna bayılıyorum. Evet çirkin alışkanlık da yapabilir biliyorum fakat bizim okul falan boyandığında koklamaktan kendimi alamıyorum.
*****Hemşocuğumun da dediği gibi bebiş kokuşu kokla kokla doyamam, sadece koklamakla kalsam hem mıncık mıncık hem de ısırık ısırık koklarım ( bir bebek mi yapsam acaba?)
*****Islak toprak kokusu yağmurdan ıslanması şart değil çimler sulanırken de olur çok büyüleyicidir. Çocukluğumun her tarafımız taş toprak , elimiz yüzümüz kip kirli halini hatırlarım.
*****Oğlumu doğurduğum sıralar da kullandığım deodrant E.Santini. Hala birazını saklarım tam 8 yıl oldu bozulmadı arada koklar koklar o günleri hatırlarım.
*****Biraz müstehcen olmaz inşallah ayıptır söylemesi kocamın kokusu, bekarken ten uyuşması falan hikaye derdim değilmişşşş.
*****Kullandığım çamaşır deterjanının kokusu,Ariel Dağ Esintisi şiddetle öneriyorum. Ben diyeyim 1, siz deyin 2 hafta kokusu çıkmıyor.
*****Vazgeçemediğim parfümüm, aslında çok çeşitlidir parfümlerim ama benim biricik kokum Chanson d'Eau (şişesinden yazdım aslında şansön dö diye söyleniyor) , temizlik hissi veriyor.
*****Oğlumun kokusu,benim için en güzel kokudur.Nerde olsa tanırım.
*****Oje ve aseton, onların kokusunuda seviyorum.Çok kullanmasam da koklamak ve minik kız misafirlerimi mutlu etmek için (arada süslü olmak için de tabi) alırım.
***** Çiçek kokusu, en çok da beyaz gül o bir başka kokar sanki oysa benim en sevdiğim çiçek gelinciktir ama gel gör ki o kokmaz.
***** Denizin kokusu, bayılırım kumsalda şöyle günbatımına karşı ya da gece karanlığında yakamozlar eşliğinde en güzel kokudur o deniz kokusu çiğerlerime bayram ettirebilirim hiç üşenmeden saatlerce (Bu bakımdan şanslıyım Bartın'da yaşıyorum)
***** Çifte kavrulmuş mısır ununa bulanarak kızgın yağda kızartılmış mezgit kokusu.Öfffffffff yemede yanında yat.
*****Veeeeeeeeeee tabi ki annemin kokusu.İşte bu içimi acıtır çünkü hep acı bir hatıra canlanıverir akılmda.Ben ortaöğrenimimi ailemden uzakta yaptım Rahmetlik anneannemlerle yaşadım bir süre. Ailemle aramızda çoooooook km'ler vardı.Bir sömestir tatili kavuşmamız, hasrete döndüğünde canım anneanneme yalvarmıştım,"nolursun annemlerin nevresimlerini hemen yıkamayalım diye ve uzun uzun günlerce anacığımı kokladım bez parçalarından.
Neyse, efkarlanıverdim işte.Şimdi sıra bende.Beni blog aleminde ilk fikrimcim sobelemişti o zaman acemiyim tabi (sanki şimdi çok ustayım da) ben unutup hiç kimseyi sobelememiştim. Şimdiiiiiii canım arkadaşım fikrimcim'i, adaşım cadım'ı ve diğer hemşom kakaolusevgi' yi sobeliyorum hadi bakalım kolay gele...........

NOT: Hemşom başardım bak senin sayende artık link yazabiliyorum çok sağol canım, link verenlerin çok olsun:) :) :) :) :)


15 yorum:

ZRPNDT dedi ki...

oje, tiner, boya badana :) Deterjan, çamaşır suyu bayıırım ben de :) Bu arada sizin branş neydi hocam?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım demek sen de örtmenim canım benimsin. (Yanlış anlamadıysam.) Bartın da yaşayan bir örtmenimiz daha var. Perilim de oralarda. Acaba tanışmısınız ki.:)) Canım benim çok güzel bir yazı olmuş. Anne kokusu özlemin çok duygulandırdı beni. Sobeni de en kısa zamanda cevaplandıracağım. Öpüyorum seni.:))

TATLI CADI dedi ki...

fz arkadaşım,bak ben çamaşır suyunu unutmuşum ben de bayılırım o kokuya.Benim branşım tarih ama en yakın arkadaşım senin gibi bilgisayar formatörü,artık iki bilgisayar formatörü arkadaşım oldu ne güzel öptüm seni

TATLI CADI dedi ki...

İnce fikirlim benim,evet ben maalesef tatilinin bitmesine 1 hafta kalan bir öğretmenim.Perili benim öğretmen arkadaşım.Anneme hep hasretim ben şimdi de gurbet falan öff efkarlıyım işte.Allah özlenenleri özleyenlere kavuştursun inşallah.Kocaman ve Seda Sayan bacının dediği gibi kokulu öptüm seni.

CaDı dedi ki...

Yandim anam gagaloooozzzz:)) Bekle bekle yazacagim:)

Gamzeli dedi ki...

bende seferim oje, asiton kokularını, hatta bu koltuk cilaları falan yapıyorlar yaa onlarıda severim, derbi yapıştırıcının kokusuda hoş gelir ama ben tinerci değilim :)))

Mutluveumutlu dedi ki...

Tatlı Cadım, ne güzel yazmışsın yaa...
Deniz kokusunu bende çok severim ve ben Bartını çok merak ediyorum, inşallah bir gün gelmek ve seni tanımak kısmet olur.
Bu arada amin canım,seninde link verenlerin çok olsun şnaşallah :)))

kakaolusevgi dedi ki...

HEMŞO'CUM ŞİMDİDEN EBENİ ALDIM.EN KISA ZAMANDA ÖDEVİMİ YERİNE GETİRECEĞİM ÖĞRETMENİM.
SEVGİLERİMLE.
İYİ HAFTALAR DİLİYORUM.

CaDı dedi ki...

Ben Bartin'a gelmistim biliyomusun, hemde Inkumu'nda cok guzel bi kac gun gecirmistim:) Sobeni cevapladim guzelim:)

TATLI CADI dedi ki...

Sağol cadım benim, kusura bakma birkaç gündür çok meşgulüm yazını henüz gördüm.İnkumu'na biz de bayılıyoruz denizi biraz tehlikeli ama manzara yetiyor bir taraf yeşil bir taraf mavi,hadi bi daha gelinde gezdireyim sizi bari öptüm çom çok seni

tosbaa dedi ki...

bahsettiğin bi çok kokuya bende hastayım..oje,aseton,tineer:))) ama nefret ettiğin bi koku varsa o da benzin:S bu arada şu ten uyuşması zımbırtısına sonuna kadar katılıyorum;)

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim çok orşinaliz biz kadınlar ne kadar dandik koku varsa ne kadar da güzel koku varsa biliriz hep.

TATLI CADI dedi ki...

Mutlum neden bi çıkıp gelmiyosun bize bak bartın'da daha çok güzel yerler var eeeeee ben de burdayım ne duruyorsun o halde

TATLI CADI dedi ki...

Kakaolum hemşom gördüm cevaplamışsın hatta başka bir sobeyi bile.Ancak o resimlerde çok fıstıksın bilmiş ol yani

TATLI CADI dedi ki...

Canım Tosbaam, ya yazdıktan sonra ayıp mı oldu dedim kendi kendime ama .Utandım ancak silmek de istemedim samimiyetimden valla.Haklıyım di mi ama.