4 Eylül 2007 Salı

BİZ KİMİZ ?


Biz bu dünyayı paylaşan yoo yoo paylaşmaya çalışan bir grubuz; biz, birbirimizi anlamamak için ısrar edeniz nedense, biz muhalefet olsun da nasıl olursa olsun diyeniz, biz can acıtmayı seveniz, biz bir merhabayı bir tebessümü esirgeyeniz, biz bir açığını bulsam da oturtsam lafı diye tetikte bekleyeniz, biz en güzel /en yakışıklıyız, biz en akıllı en çok bileniz, biz kötü anlarda sevineniz malesef ne acı ki,biz eşeğe kızıp palanını döveniz.Biz kimiz ya hu biz kimiz?
Muhtemelen bugün biraz kızgın,biraz incinmiş olduğumu anladınız.Kızgınlık çok az, aslında incindim.Ben insanları anlamak için çaba sarfederken, kalplerine girebilmek için kuleler inşa ederken ve her insanı her şeyini görmezden gelerek severken incinmek çok kötü oldu.Hani özene bezene uğraş vererek yaptığınız kumdan kalenizi, buraya kadar ulaşmaz dediğinizi duyupta inadına geliveren hırçın bir dalganın silip süpürdüğü gibi sanki siliniverdi iyi duygularım.
Aslında minik bir balık gibi uysalımdır ama kızınca, birden köpekbalığına dönüşüveririm. Biliyorum birazdan geçer kızgınlığım, çabuk parlayan çabuk sönüveren bir yapım var benim. Hatta yazarken bile şimdiden yelkenleri suya indirivedim. Bir meslektaşıma kızmıştım ama geçti galiba.
Yok ben yukarda saydıklarımdan değilim ve bir çoğumuz değiliz. BİZ, BİR TEBESSÜMÜ ESİRGEMEDEN, MENFAATSİZ SEVENİZ, BİZ BEN DİLİNDEN ÇOK BİZ DİLİNDEN KONUŞANIZ. ŞU KOCA DÜNYAYI PAYLAŞMAKTA CİMRİLİK YAPAN HERKESE DAHA ÇOK YER VAR DİYENLERİZ BİZ. BİZ SEVGİNİN VE BİR GÜLÜCÜĞÜN TÜKENECEK BİR SERMAYE OLMADIĞINI BİLİP, CÖMERTÇE DAĞITABİLENİZ...

8 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ve biz, yüreğimizdeki sevgiyi, yüzünü bile görmediğimiz insanlarla paylaşabileniz.:)) İyi ki böylesin sevgili arkadaşım. Kötü olabilen, olmaya devam etsin boşver. Biz iyilikten mutluluk bulmaya devam edelim.:)) Bu arada, ben size geleyim de şu güzel mamalardan yiyeyim. Bu hafta mutfakta oyalanmak zor gibi bana.:))

Mutluveumutlu dedi ki...

O ilk saydığın özelliklere sahip öyle çok insan çevremizde,boşver takma diyeceğim ama takmadan olmuyor ki,olsun sen yinede kendini üzme,onlar kendileri kaybeder.Ama sen her zaman kazanırsın :)
Bazen aynı bende karşılıksız emek harzadığım için çok kızıyorum kendime,kendimi enayi gibi hissediyorum ama sonrada kendimi böyle hissettiğim için yine kendime kızıyorum.Ben niye enayi olayım camım,esas onlar öyle :))))

CaDı dedi ki...

FiG le ayni seyi soyleyecektim bende, biz birbirimizi tanimadan sevenlerdeniz:) FiG cim buyukksuuunn:) Bugun sana yarin bana, hepimizin basina geliyor malesef, hepimizin cani aciyor hic olmadik zamanlarda, hepimiz sinaniyoruz, hayat dersinden.

Emre dedi ki...

Valla süper noktaya parmak basmışsın tebrik ederim, bende son paragrafın aynısıyım çok canım yandı tabi böyle olmaktan ama napim ben böyleyim değişmem, ama diğerleri er yada geç bunun böyle gitmeyeceğini ve bir gün duvara çok fena toslayackalrının farkındalığında değiller.

TATLI CADI dedi ki...

Canım arkadaşım,daha ilk günden yüreğimizdeki sevgiyi paylaşabileceğimizi anlamıştım iyki varsın.Ayrıca başım gözüm üstüne her zaman kapım açık.

TATLI CADI dedi ki...

Mutlu hemşom benim,haklısın biz iyi olmaya devam edelim elbet bir gün keşfedilecek bizim duygularımız ve herkes gün gelip bizim gibi davranacak.

TATLI CADI dedi ki...

Cadım benim ben de tanımadan bir cadıyı sevebileceğimi tahmin dahi etmezdim oluyomuş işte.Her şey insanlar için kötü olmasaydı iyiynin kıymeti anlaşılır mıydı hiç.

TATLI CADI dedi ki...

Emrecim, çok haklısın biz bu duygularla ve dostlukla karşımıza aşılması zor duvarlar çıksa bile değil toslamak,el ele verip aşarız alimallah.