1 Eylül 2007 Cumartesi

ÇANTASIZ ÇIKMAM ABİ

Ben ilk kez sobeleniyorum.Bu yüzden beni sobeleme inceliğini gösteren arkadaşım Fikrimciğim artık hayatımda bir ilksin teşekkürler. Ben çantasız asla çıkmam.Kendimi bi boş hissederim.Elimi kolumu koyacak yer bulamam o zaman.Zaten çantasız çıksam,perişan olurum çünkü her şeyim ondadır.Son zamanlarda annemin ördüğü açık mürdüm rengi çantamı çok kullanıyorum (eline sağlık anneciğim bi gün örneğini yayınlayıp meşur edicem seni nette)Şimdi gelelim çantamda olmazsa olmazlarıma:

*Bir paket ıslak mendil (mutlaka)

*Akıl defterim(ya bu gün yapacaklarımdan birine bakmam gerekirse)

*Belleğim (hoş bir dosya ya da bilgiyi kaçırmamalıyım)

*Cüzdanım(kredi kartlarımla)

*Makyaj çantam( parfümüm olmadan ve kırmızı rujumsuz asla)

*Cep telefonum(ya aşkım ararsa)

Daha o kadar çok obje var ki, bir şişe su alırım mesela hele yazsa.Küçük kalemliğim her derde deva kalemlerim,silgim,kalem uçlarım (0.5)olmadan yaşayamam, yaa daksilim. Bize özel hijyenik hani ...onlarda olmalı, gözlüğüm...Oğlumun bir kaç oyuncağı ya isterse . Offfffff ben bu işin içinden cıkamayacağım galiba yok yok ki çantam da.

Neysa hiç farkında değildim çantamdakileri düşününce ve yazınca bayağı eğlendim , hep mutlu yaşa emi Fikrimciğim.....

4 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canımm.. asıl ben teşekkür ederim, hemencecik te cevaplamışsın.:))) Şu çantayı merak ettim doğrusu. Anneciğinin ellerine sağlık. Annelerimiz kadar becerikli olabilsek.:))

TATLI CADI dedi ki...

Nerde... Benim bi çeyizm var kullana kullana bitiremedim hepsini üşenmemiş yapmış anacım söz en kısa sürede çantam nette...

Age35 dedi ki...

Bend 0.5 uçlu kalemii yanımdan ayırmam =)

TATLI CADI dedi ki...

Age35 haklısın valla o o.5 üçsuz çıkmam abi çom çok öptüm seni tatlım .