3 Ekim 2007 Çarşamba

SÜSLÜ SOBEEE ARKAM SAĞIM SOLUM EBEEE


Canım arkadaşım gamzelim evimizdeki süs eşyaları hakkında sobelemiş beni ve bu kadar yoğunluğun arasında müsayit olursan da yazıver demiş hiç olmam mı canım arkadaşım senin için yemem içmem uyumam(çünkü resimleri geceyarısı gibi anca ayarladım bi de afilli olsun diye bu şirin şeyleri yapıtım)cevaplarım yani.Hem bi tanem Kakaolum okullu oldun nerelerdesin diyerek endişelenince artık yazmak farz oldu. Hiç üzer ve endişelendiri miyim ben sizi.
Öncelikle süper bi şey oldu onu da yazıcam .İşte o süper bi şey için çok yoğunum.Şimdi onu sonraya bırakıyor ve görevimi yapıyorum.Ta ta tammmm işte süslerim.
*Amasra'dan çok beğenerek aldığım benim için tutku ve aşkı ifade eden kadın erkek figürüm yatak odamızı süsüyor.
*Migros'tan severek aldığım içinde minicik mumuyla sevgi ışığı yaydığını düşündüğüm ferforje fenerim o da yatak odamızda.
*Yine yatak odamızda bulunan ve her sabah "öf ne giycem, bu olmadı bunun şurası şöyle,burası böyle" diyerek karasızlık sıkıntılarımın sırdaşım Ferforje boy aynam.Üzerindeki makrome şapka ise öğretmenliğimin ilk yıllarında maaşımla aldığım çok sevdiğim bir kuyruklu şapka.
*Oturma odamızda tv nin üzerindeki minik afacan biblolarım.
*Ferhat ve Şirin aşkını anlatan İranlı arkadaşımız Naser'in hediyesi çerçeveli figürüm.
*Öğretmenler günü hediyem masum bir öğrencimin kendisi gibi masum olan melek biblosu.
*Salon sehbamda Kocaman yaprak tabak Ankaralı dostlarımız Mustafa ve Elif'in hediyesi ,yanlarında kocaman sim işli tesbihim,yıldız şekilli mumlarım,mini mücevher sandığım ve tütsülüğüm.
*Yan sehbamda kocişkomun bu güne değin aldığı gül ve karanfiller eşliğinde evlilik resimlerimiz ve kocaman Maşallahım.
*Yine İranlı arkadaşımız Naser ve eşi Şengül'ün Japonya'dan getirdikleri altın işlemeli Geyşa figürlü tabağım.
*Masamı süsleyen ve Osmanlı damgalı bakırlarım.
*(Ferforje manyağı olduğum için)ferforje köşeliğimi süsleyen ahşap saatim ve balayında iken aldığımız Side süsüm ile Amasra'da çok moda olan şans topum.
*Buda heykellerim ferforjelerimle çok uyumlular bayılıyorum onlara öyle tombul tombul kaygısız oturuşlarına.
*Kardeşimin eşi canım Esoşum'un aldığı filim her eve lazım şans getiriyooo.
*Afrikalı kızkardeşlerim küçük eltim Sevilgoş'un hediyesi.
*Amasra'dan görürür görmez aldığım Japon dedoş ve ninoş eşler.
*Fırınde pişirilmek süretiyle ve el işçiliyle yapılmış Asos'ta görünce aşık olduğum hemencecik aldığım nazarboncuklu tabağım.
*Aşkım teyzoş kızı Deroş'un hediyesi dizi dizi inci matruşkalarım.
*Yine Esoş'un ve ablası Reyhoş'un aldığı salonumun yerini süsleyen mumluğum.
*Masamın altındaki bibişkolarım ve kokulu mumlarım.
*Magnetlerim canım arkadaşlarım Ayloş ve İcoş'un Bodrum hediyeleri Asos ve diğer magnetler.
*Acele yazıp kaydedeyim derken oluşan bir hata veeeeeeee yine magnetler.
*Bartın Gözpınar köyünde iken o minik köy çocuklarıyla okul sergisi için yaptığımız Şehriye Kız tablom sergiden sonra mütiş resim öğretmenleri(bence ressam)Ruşiş ile bana hediye etmişlerdi mutfağımdan asla çıkarmam.
*Ankaralı Mustafa'nın (Biz ona öyle diyoruz Ankaralı Turgut gibi kih kih kih)elcazlarıyla yaptığı çıplak ve tombul hatunlu ahşap tepsim.
*Arkadaşım Beyhan'ın Sinop'tan getirdiği teknem.
*Aslında Amasra'da uzun kuyruklarından dolayı yüzüklük olarak satılan ama benim biblo olarak daha çok beğendiğim kedilerim ve yine neskafe kaşığı olarak satılan yine benim süs olarak kullandığım kaşıklarım.
*Canımın parçasına hamileyken seminer zamanında okulda iken Ruşiş'in benimde azıcık katkım olarak yaptığımız Miki ve Minili duvar süsü
*Yine canımın parçası için bizzat kendim tasarlayarak yaptığım nazar boncuklu duvar süsü.( Bu süsleri biz kıl tela üzerine önce astar boya geçerek kumaş boyalarıyla yapmıştık.Aynı teknikle yapılmış sehba örtülerimi da bi ara yayınlarım çok güzel olmuşlardı)
Şimdi canlarım palyaçom , tosbaaaaam ve Fikrimcim' sıra sizde arkam, sağım,solum sobeeeeeeeee.

11 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Tatlım Cadı'm oh çok şükür gelmişsin, özledik seni cidden :)
Slayt çok çok güzel olmuş, iki kere izledim :) Süslere zaten diyecek birşey yok,hepsi çok güzeller. Şu en güzeli diyebileceğim bişey yok, hepsini çok beğendim. Güzel günlerde güle güle kullan arkadaşım.
Arayı bu kadar uzatma tamammı.
çok öpüyorum seni, iyi dersler diliyorum :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

En kısa zamanda cevaplıycam sobeni süslü hatun... lakin ben öyle incik cincik çok bulundurmam evde. Olanlarıyla idare edicen. Küçük kız tablosuna bayıldım. Şehriyeden mi yapılıyor. Nasıl oluyor da oluyor?;)

Gamzeli dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, pek bi afilliymiş süslerin, canım gece yarısı birde bunlar için uğraştın :(
bende gece yarısı uğraşmıştım tek tek resimleri eçekerken eşim, iyimisin hayatım sen dedi :)) Bende görev bu görev dedim :)))))))))

palyanço dedi ki...

Allahh.. yandım ben desene.. siz kendi evinizde.. eşyalar bol.. ben nerden bulacam bu kadar şeyi:(( olsun yapıcaz artık bi güzellik :))görevmiş bu bak Gamzeli ne güzel demiş :)

TATLI CADI dedi ki...

Mutlum,özlenmek çok ama çok güzel .İnsanların senin için meraklanması mutluluk verici bi de.Sağol canım arkadaşım.Slaytları Palyançom'dan çalarak yaptım,beğendiğine sevindim.Artık benim de bir müziğim var.
Arayı uzatınca ben de çok kötü oluyorum bilgisayar bana ben ona bakıyorum.Gel gör ki bu ara çok önemli bir mesele var hayatımda onunla ilgiliyim.Yakında onu da yazıcam eminim ki sizlerde benim kadar mutlu olacaksınız.Mutlu kal Mutlum.

TATLI CADI dedi ki...

İncefikirlim, seni sobelmekten zevk alıyorum ve merakla bakalım şimdi neler döktürteceksin diye de bekliyorum.Objeleri boşver kelimelerin yeter senin arkadaşım.
Evet Şehriye Kız şehriyeden;yıldız ve arpa şehriye kullanmıştık,sonra boyadık ve vernikledik.Herkes çok beğenir anlıyacağın tam mutfaklık.Yaparız sanada canım ya.istediğin şehriye olsun.Öptüm .

TATLI CADI dedi ki...

Ay ilahi Gamzelim bizim adamlar hep aynı vallahi.Ben de resimleri çekerken önce garip garip baktı benim ki,sonra da bi "hasbinallah" dedi.Dayanamadı en sonunda sordu.Hım şu blog işleri bakarız artık yarın dedi.Gizli gizli okuyorda hani ilgilenmiyomuş gibi bi havası vardır ya hah işte o an ağzından yarın bakarız ile havamız söndü.Çakmamışım gibi devam ettim cicim bende.
Rica ederim canım arkadaşım cevaplamaktan büyük zevk aldım.Kafam dinlendi inan.Sonuçta başarılı olunca haz aldım vesselam.Öpüldünüz bu arada kocamannnnnn.

TATLI CADI dedi ki...

Palyancom,öncelikle slaytları hazırlarken senden çaldım itiraf ediyorum.Tatil slaytların sayesinde bende yeni keşifler yaptım nette arkadaşım sağol ve de var ol.
Süs meselesine gelince illa ev eşyası olması sart değildir sanırım senin için süslü gelen her şeyi koy nolcak ki.Çok öpüyorum seni ve zuzunu.Nası mı öpcen zuzuyu ben anlamam eğil öp göbeeni.

Gamzeli dedi ki...

Demek seninkide gizli gizli takip eder, benim ki hergün işten geldimi evde mutlaka bakar, yorum geldiyse sayfama yollar, onun için güzel şeyler yazdıysam teşekkür eder, bazen beğenmez , ama resimleri çekerken bana çok güldü bende tabi sinir oldum güldü diye..İşim bu benim dedim :))))))))

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM NE İYİ OLDU GELDİN DE BAK.SÜSLERİNİ DE GÖRMÜŞ OLDUK :))O ÖZEL ŞEYİ DE ÇOK MERAK ETTİM,HEYECANLA VE SABIRLA BEKLİYORUM ANLATMANI.
KIZ TABLOSUNA BAYILDIM YA,SANAT ESERİ ..

Müniş dedi ki...

MERHABA *
Ben MÜNEVVER yazınızdaKİ ŞENGÜL ve NASER çiftiNe
KAÇ ZAMANDIR ulaşmaya çalşıyorum.ŞENGÜL ve BEN hacettepe ank meslek yüksek okulu inşaat da okuduk sonra o sınav ile gazi ünive kimya bölmne geçti
DAHA SONRA JAPONYAYA YERLEŞTİ VE HİÇ HABER ALAMADIM.:( bunları niye anlattım onu tanıdğıma emin olun istedim onlara ulaşmayı çok istiyorum..
EĞER ONA ULAŞACAĞIM BİR ADRES VEREBİLİRSENİZ ÇOK AMA ÇOK MİNETTAR OLURUM.CEVABINIZI SABIRSZILIKLA BEKLİYORUM.SAYGILAR*