19 Şubat 2008 Salı

Avrasya`nın En Büyük Turizm Buluşması EMITT Fuarı




EMITT Fuarı nedir?Bir turizm fuardır ve dünyada benzerleri arasında ilk on içerisinde gösterilmektedir. Peki bu süpürgeli cadının bu fuarla ilgisi nedir?İşte açıklıyorum ... Ben istifa ettim ve kendimi artıkın turizme adadım.Para biriktirip biriktirip bir otel acıcam, sonrada Türkiye’nin turizm alanında tek uluslararası fuarı olan EMITT (Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı) 'te de en iyi ,en mükemmel,en süper,en müthiş ve en,en,en ...işletmesi olaraktan boy göstericem.Lakin henüz nakit sıkıntım var bir kaç yüzyıl bekleyin he. Rüyalarınızın tatili benden.
Neyse canım şaka bir yana, gelelim bu şık ve güzel organizasyonla asıl ilgime.Ailece her geçen gün yaşamaktan zevk aldığımız , mutluluk duyduğumuz, doğduğumuz değil ama doyduğumuz yurdumuz olan Bartınımız ile ilgili hoş ve gurur verici birazcık da sesiz sakin kalmış bir haber benimkisi.
Yeşiliyle, mavisiyle ve son günlerde de beyazıyla her geçen gün büyülendiğim güzel ilim bu muhteşem organizasyona katıldı.


EMITT 2008 14-17 Şubat 2008 tarihlerinde TUYAP- Beylikdüzü Fuar alanında 12. kez turizm profesyonellerine merhaba dedi ve ilimizi burada Sunset İnkumu, Grand Astra ve Karpet otel olmak üzere üç turizm işletmesi tanıttı.
Bakın fuarda güzel Bartınımız'ın sloganlarına
“KÜLTÜR KENTİ BARTINI KEŞFEDİN”,
“SULAR KENTİ BARTINI KEŞFEDİN”,
“DENİZLERİMİZ MAVİ VE TURKUAZ, KIYILARIMIZ YEMYEŞİL - GÖRDÜNÜZMÜ!”
Yahu siz hala orada mısınız kuzum? Hazırlayın bakalım valizlerinizi ne duruyorsunuz.Şu aralar kar kış istemem diyorsanız şöyle bahara yaza yapın planlarınızı pişman olmayacaksınız. Burası süper süper.......

6 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Hemşom ben zaten Bartını çok merak eden ve gitmek isteyenlerdendim. Şimdi merağım hepten arttı. Keşke gelme fırsatım olsa. Çok özendim :)

Tabiat Ana dedi ki...

kış daha tam başlamadan gelmiştik bartın inkumuna gerçekten muhteşem bir yerdi bayılmıştık.İlk gün deniz havası varken birden bire muhteşem bir yağmur yağmıştı.Kısacık tatılımızde hatrımda kalan çok guzel anılar var bırde yazın gelmek istiyoruz:)

Emre dedi ki...

Pıst naber, iyimiyim hala belli değil çünkü bazı belirsilikler halen devam ediyor, yazını görünce yorum bırakmadan gidemezdim 2 defa safranbolu ve amasraya gitmiş biri olarak süper yerler bence özellikle amasra sahiline kuş bakışı bakılan yer hani şu ünlü sözlerin söylendiği "lala lala söyle bana çeşm-i cihan bumu ola" umarım doğru telaffuz etmişimdir, neyse hade çok öperim seni.

TATLI CADI dedi ki...

Hemşoların kralı.Geçen gün konuşamadık çok üzgünüm çıkışta kocişkom geldi alışverişe çıktık eve gelince de bi fırsat olmadı.
Ne demek gelme fırsatı, yaratırız canım. Sen enişteyi ikna et.Kabul ederse bizde etmezse en kral yerde ağırlarız sizi.

TATLI CADI dedi ki...

Sevgili Tabiat Ana seni sessiz sakin izleyenlerdenim.Yorum bırakamamam gelmediğimden değil inan yoğunluktan.Ben bayılıyorum senin o fıstık kızına hem. Bartın'a geldiğinizi anlattığın postunu da hatırlıyorum.Yine gelin, hep gelin,bana gelin.Öptüm canım.

TATLI CADI dedi ki...

Ohhhh! Çok şükür Emrem ya.Nerdesin gözüm sen? Çok merak ettim sadece ben mi hayır bak son yazına gelen yorumlara o kadar çoğuz ki.Özledik seni ,hem de çok özledik. Gel artık,kızcam bak.Hem nete gel, hem bize gel gösteririm ben sana kuş bakışı Amasra'yı yine.Özlemle öpüyorum.
Ha bi de ne demek iyi miyim? İyi ol tabi unutma küçük ayrıntılar bizi mutsuz edemez.