3 Ocak 2008 Perşembe

GÖRMEMİŞİN EVİ OLMUŞ TUTMUŞ BLOGUNU UNUTMUŞ


Canım blogum ve canım blogdaşlarım, ne çok kaybolmuşum ben yahu valla işten güçten kaybolmuşluğumun farkına bile varmamışım vesselam .Napmışım ben, nerdeyse bir sene geçmiş yazmayalı.Ne nerdeysesi canım harbiden de geçmiş işte. Tamam kaybolmuşum kaybolmuşum da peki boş durmuş muyum? Hayırrrrrrrrrrr.


Aslında "Maldivler (inşallah doğru yazmışımdır) deydim de internet yoktu şöyle uzunca bir tatil yaptım ulen beyaz kumlarda", demek isterdimdi emme nerde anacım nerdeeeeeeeee. Bal gibi de çalıştım sevgili arkadaşım eşşekvari (bu arada Barış Manço'yu rahmetle anıyorum) Peki naptım di mi? Şimdi Allah için güzel soru ancak neresineden başlıyacağımı bilemediğim için ayıp olmazsa pişkince şıkları görebilir miyim demek istiyorum.


Hadi bakem elimden geldiğince nacizane anlatem. Son postumdan sonra annemler geldiler tabi özleşmişiz uğrar mıyım internet falan ama Allah için doslarımın yazılarını okudum hele İncefikirlim'in anketi hala aklımda. Öyle hasret gider derken günlerdir hatta aylardır taşınamadığımız sevgili evimiz TOKİ konutlarına taşınma telaşımız başladı. Habire ertelediğim belki bir peri sihirle bizi hop diye oraya yerleştirir diye beklediğim taşınma hayalimden , valide sultanın kolarını sıvamasıyla uyandım "hadi artık ne duruyoruz bakın kaloriferleriniz de yanmaya başlamış taşınalım artık".Yahu dur hatun ben bir peri ısmarlamıştım o gelip şöyle bir burun hareketiyle atıvercek bizi diyemeden gerçek dünyanın acı gerçekleri bir tokat gibi çarpıvermişti yüzüme .(Türk filmi repliği gibi oldu valla) Lamı cimi yok taşınacağızzzzz.


E hadi taşınalım taşınalım da kolay mı o kadar. Valide sultanın bütün ev kırklaması gerek , bi de bana temizlik yaparken"kim şeyetmişte bu kadar uğraşıyosun "der hah işte kenarına bak bezini al anasına bak kızını al. Neyse canım hurçlar murçlar, şunlar bunlar, ev deki ıvır zıvırlar halloldu ve işite o büyük gün geldi.Sevgili taşıma şirketimizin bıçkın patronu aslında bir gün önceden kitap kolilerimizi atıvermişti bile eve . Evet atıvermişti diyorum malesef ertesi gün de mobilyaları kurmak ve yerleştirmek dışınde herbi şeyi atıverdi. Burda böyle evden eve taşıdılar işte yerleştirmelerini istemek neyine halt etmişin sen.Zaten adam ve profesyonel! ekibi beşinci kattan o kadar eşyayı indirmiş daha ne istiyosun.İşte o günden sonra başladı taşınma maceramız.


"Bu koli de ne vardı, bu poşet şu odanın, yaşasın bilgisayarın kablosunu buldum, hah ara kablo burdaymış,anne çişim geldi tuvalet kağıtları nerde" nidaları eşliğinde tüm atılıp saçılanları yerleştirdik nihayet, canım vefakar ve de cefakar anneciğimle.Bitanecik babacığım ise pencereleri slikonlamak, klozeti tamir etmek, kapı ayarlarını yapmak, balkonu alçılamak gibi işlerle meşgul olmak suretiyle yordu kendini (Yahu bırak damadın yapsın).İşler bitti mi nayır tabi ufak tefek yapılacaklar var nitekim internet bile bu gün bağlandı. Ama çok şükür artık yerleştik. Kurban bayramını beraber geçirdikten sonra annemler de gittiler şimdi azar azar küçük değişiklikler,küçük düzenlemeler yapıyorum. En güzeli de ne bilyor musun bunları yaparken mutlu oluyorum.Çünkü burası benim evim.Artık bütün duvarlar benim istediğimi istediğim yere çakabilirim.

Yıllardan sonra kira ve ev sahibi derdinden kurtulmuşum. Gelmişim 35 yaşına nihayet kendi evime kurulmuşum eeeeeee doğal olarak da bi çok şeyi unutmuşum. Dediğim gibi görmemişin evi olmuş blogunu ve blog arkadaşlarını işte böyle ihmal edivermiş.

Geçici bir süre için meraka düşürdüğün için de çok üzülüvermiş. Hadi biz çıkalım kerevetine elmaları o kayıp peri getire.

13 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Bizlerden uzak kaldığına değmiş, keşke tüm uzaklıkların sebebi böyle güzel şeyler olsa di mi.
Evin, hayırlı uğurlu olsun hemşom.Allah güle güle, mutlulukla, huzurla, sağlıkla oturmayı nasip esin.
Sana çok kolay gelsin diyorum ve çok öpüyorum seni :)

TATLI CADI dedi ki...

Biliyordum biliyordum en önce senin yazacağını biliyordum. Teşekkür ederim canım arkadaşım eviniz var mı bilmiyorum ama yoksa da varsa da Allah sana daha güzellerini nasip etsin Mutlum benim çok öptüm seni.

Emre dedi ki...

Aaaa sevindim ev olayına, sana bu yıl hayırlı gelmiş bak italyalar yeni evler, hadı görüşmek üzere canım.

TATLI CADI dedi ki...

Haklısın Emrecim bu sene çok güzellikler getirdi. İtalya nere ben nereydim. Bak Allah insanlara hiç ummadığı anda neler nasip ediyor.Evim için de teşekkür ederim çok şükür Allah olmayanlara da versin.Öptüm canım en içteninden.

Mutluveumutlu dedi ki...

Hemşocum yorumları onayından geçirmek için;

Ayarlar menüsünden, yorumlar kısmına geliyorsun. Yorumlar kısmında alt tarafta, yorum yönetimini etkinleştir bölümü var. Orada eveti seçiyorsun. Yani; ayarlar - yorumlar - yorum yönetimini etkinleştir - evet

Bloggerdan bloğuna girdinde kontrol panelinde sana yorum gelip gelmediğini gösteriyor zaten.
Yorumları yönet diyerekte yeni yorum varmı yokmu oradan da anlayabilirsin.

Umarım güzel anlatabilmişimdir :)Bi sorun olursa anlatırım yine :)
Öpüyorum çok

Unknown dedi ki...

Merhabalar,evin hayırlı olsun hep iyi günler görün inşallah,darısı bana olsun inşallah...sevgilerle..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım, güle güle, iyi günlerde otur evinde. Allah mutlu, sağlıklı, huzur dolu günler göstersin bu evin içinde sana. Çok sevindim valla. Bak uzak kaldığına değmiş.

Maldivler'i okuyunca bi an gerçekten gittin sandım. Neredeyse gıcık olacaktım sana. Beni de almadın diye.:))

TATLI CADI dedi ki...

Elçince sağol arkadaşım.Darısı başına inşallah.Dilerim şöyle bol köpüklü jakuzisi, mavi mozaikli havuzu, boğaz manzaralı bir residansın(böyle mi yazılıyo ki yaw) olsun.Öptüm çok çok.

TATLI CADI dedi ki...

Ah İncefikirlim ah ben bu piyango biletime ne diyim. Çıkmadi ki şöyle bol bolundan, çıka çıka 12 ytl çıktı, o da biletlerimizi kurtarmaya yetti.Yoğsam yapmaz mıydım her şey bana dahilinden Maldivler'de bir blog partısi hiç. Olsun bacım gönlümüz zengin bizim.
Evime hepinizin sevineceğini biliyordum sağol canım arkadaşım,darısı tüm evsizlerin başına.

Unknown dedi ki...

yok o kadarda gözüm yok 4 odalı olsun balkonlu olsun yeter...:)))

TATLI CADI dedi ki...

Allah gönlüne göre versin inşallah .Ama en önemlisi içinde sonsuz mutluluklar yaşatsın.

Asortik Krep dedi ki...

Güzel günler ve mutluluklar diliyorum yeni evinizde :))
Hayırlı olsun..

TATLI CADI dedi ki...

Asortikim Krepim, sağol canım arkadaşım İnşallah Allah herkesi özelliklede seninki gibi içi sevgi dolu kocaman yürekli güzel insanları mutlu eder.