29 Kasım 2007 Perşembe

:) BEN İTALYA'DAYKEN :)

Canlarım, özlemle buram buram burnumda tüten arkadaşlarım benim,dostlarım.Nihayet teşrif edebildim.O kadar çok özledim ki sizi, sabaha kadar yazıp okuyabilirim.Çünkü ne yazabildim ve açıkcası ne de yazdıklarınızı okuyabildim.Bilgisayarın başına ancak hazırlamakta olduğumuz konferans için oturabildim. Aslında İtalya'dan döneli çok oldu.11 Kasım günü dönmüştük,ancak döner dönmez o görev senin bu görev benim gezdiğim için çok yoğundum,tabi bi de taşınma işleri...Ne siz sorun ne de ben anlatayım diycem ama merak etseniz de etmeseniz de anlatıcam zaten.
Önce başlığımdan bahsetmeliyim.Her zaman, "ben şurdayken,ben şuyken,ben şununlayken "diye başlayıp böbürlenmek suretiyle akıp giden o gıcık konuşmalardan nefret etmişimdir.Faket gel gör ki gün geliyor Allah seni de onlardan yapıveriyor.Ya! bende de bir "ben İtalya'dayken " cümleleri peydah oldu ki sormayın gitsin.Yahu insan kendini kaptırıveriyor ve istese de istemese de çıkıveriyor ağzından ve işte latife olsun babından konduruveriyorsun böyle bir başlığı.
İtalya maceraları için geçirdiğimiz her günü tek tek anlatıcam sizlere ancak yarın nöbetçiyim ve pek de şevkle yapmadığım bu görev için hem psikolojik olarak hem de ekolojik olarak hazırlamam gerektiğinden bu yorgun bedenimi erken kaçıcam bu gün.Beni merak eden tüm arkadaşlarımı daha da meraklandırmamak için az da olsa yazmak boynumun borcudur dedim ve atıverdim kendimi bilgisayarın kollarına.
Canlarım, şekerparelerim artık geldim burdayım meraklanmayın hiç ben sizi çılgın bir cadıdan mahrum bırakır mıyım? Hadi biraz resimle olaya renk katayım.Küçücük yüreğimden kocaman sevgimle öpüyorum sizi Seda Sayanvari kokulu kokulu.




Sular şehri Venedik

Kimseciklerin binemediği gondollar(120 Euro)

Maske cenneti


NOT:Öğretmenler günümü kutlama nezaketi gösteren canım mutlu hemşom ve incefikirlim size çooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmmmm.

16 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Hoşgeldinnnn, mutlu oldum dönüşünle :)
Herşeyin yolunda gitmesine, keyfinin yerinde olmasına çok sevinim. Ayrıntıları bekliyoruz. Sen İtalyadayken ne oldu anlat bakalım :))
Öpüyorum canım, kolay gelsin

TATLI CADI dedi ki...

Canımmmmmmmmmmm hemşom,tahmin ettiğim gibi ilk sen yazdın yine.
Ne şanslıyım ki senin gibi can bi arkadaşa sahibim.O güzel yüzünü ve gönlünü tanımak için Bursa'ya gelişimi iple çekiyorum.
Mutlum,seni çok seviyorum.

Gamzeli dedi ki...

Canım yaaa, hoşgeldin çok özledim bende seni, merak ettim bilmiyordum italyada olduğunu,
Tekrardan hoşgeldin canım..

ZRPNDT dedi ki...

Hoşgeldin canım :) Ne kadar güzel geçirmişsinizdir eminim. Merakla bekliyorum anılarınızı :) Bu arada öğretmenler günün ve doğum gününü de kutlu olsun çok geç oldu ama

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim,canım arkadaşım benim,kalp kalbe karşı valla ben de seni çok özledim şimdi heyecanla okuyamadığım günlerinizi okuyorum.Yaşasın blog kardeşliği.Çok şükür ki burdayım.Seni çokkkkkkkkkkkkk öpüyorum.

TATLI CADI dedi ki...

Hoşbuldum Fizim,tebriklerin için çok teşekkür ederim geç olması önemli değil önemli olan bu inceliği göstermen.Ben de sein gecikmişinden öğretmenler gününü kutluyorum.Örtmenim canım benim :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Bu ne güzel bir yorum böyle. Çok mutlu oldum. bende bursaya yılardır görmediğim can dostum gelecekmiş gibi gelişini dört gözle bekliyorum.
Öpüyorum seni kocaman

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hoş geldin tatlı cadııım, özlettin kendini yahu..:) Demek sen İtalya'daykene he.. anlat bakalım neler oldu sen İtalya'daykene.

Bu arada niye binemiyorlar o gondollara? Bak merak ettim şimdi.:)

CaDı dedi ki...

Anaaa hosgeldiiinn:) Adasim yaa kusura bakma bende epeydir gezemiyordum bloglari, gecmis ama dogum gununde kutlu olsun:P Italya supper olmus, darisi basima:))

TATLI CADI dedi ki...

Çok teşekkür ederim benim misafirperver Mutlum.

TATLI CADI dedi ki...

Canım İncefikirlim, hoşbuldum. Anlatıcam inşallah maceralarımı şu yazılılarım bitince.Gondollara neden binemiyorlar çok pahalı dört kişiyi 120 euroya 20dk cık gezdiriyorlar.Rehberimiz bize kendilerinin dahi binmediğini,daha çok İngiliz ve Amerikalı turistlerin (zengin oldukları için)bi de yeni evli çiftlerin(Eeee cicim ayı ya) bindiğini söyledi.Zati kocişkom yok yanımda neye yarar ki onsuz omantizim be ya :)Öpppppppp

TATLI CADI dedi ki...

Aaaaaaaaa az daha unutuyordum İncegülüm,bir iletişim adresi istiyorum Maxinle tarih maceranızı okudum.Nacizane yimekte tuzum olsun, şöyle en anlaşılırından tarih notları göndereyim diyorum.Bir de tavsiye Esen Yayınlarının 9. sınıf tarih ders kitabı süperdir.Eğer edinirseniz problem kalmaz.Hadi kolay gele.

TATLI CADI dedi ki...

Kaka fatihi cadım benim, ben de ancak okuyabiliyorum maceralarını ne güldüm ama.Teşekkür ederim, elmacık kemiğim pembemsi bir görünüme kavuşurken bir yaş daha yaşlandık be arkadaşım.Napalım Allah cümlemize can sağlığı versin di mi? Öptüm kocaman seni.

kakaolusevgi dedi ki...

canım ne gzüel gezip gelmişsiniz,süper yerlşer görmüşsünüz,nerelerdesin şimdi?

Emre dedi ki...

Tamam anladık sen italyadayken lakin olmuyo böyle çok ara verdin umarım bişi yoktur iyisindir, merak yaptım ben ama.

TATLI CADI dedi ki...

Merak etme çiçeeee burnunda gelin döndüm döndüm,seni de koskocaman öptüm.