29 Ekim 2008 Çarşamba

CUMHURİYETİ SİZ KURDUNUZ ONU YÜKSELTECEĞİZ VE YAŞATACAĞIZ



Ey bizlere bu günü kazandıran şehitler,
Ey hürriyet yolunda can veren Koçyiğitler.
Ey kahraman Atatürk sizlere minnettarız
Rahat rahat uyuyun nöbette bizler varız.



Oğlumun mantar panosundan çaldım bu Türkiye haritasını. Geçen sene öğrencilerimiz bayram panosu için hazırlamışlardı.Bizim ki de geldiğinde görmüş ve hemen el koymuştu.O gün bu gündür hiç çıkarmadı panosundan.Yakışıklım her bayram çekmecesinde özenle sakladığı bayrağımızı çıkarır "hadi biran önce asalım" der.O küçücük bedenine rağmen kocaman kalbiyle hiç usanmadan dinler beni, defalarca anlatırır kurtuluş savaşını.Kıymetini bilir cumhuriyetin, o kocaman bedenlerine rağmen ,küçücük kalperi ve beyinleriyle bu güne dek cumhuriyetin anlamını anlayamamış amca ve teyzelerine inat.
Oğlumla gurur duyuyorum Allah onu ve bütün cumhuriyet çocuklarını kem gözlerden ve karanlıklardan korusun.
Türk milleti en büyük bayramın kutlu olsun.

NOT:Yakışıklı böcüğümün en kısa sürede tören yürüyüşü bu sinemada efendim.

3 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Amin canım amin. Allah böyle evlatlar yetiştirebilmeyi, geleceğimizi emin ellere teslim edebilmeyi de nasip etsin. Ne doğru demişsin, o teyselerine, amcalarına inat kocaman kalbinden öpüyorum paşayı...

TATLI CADI dedi ki...

Sağol canım arkadaşım,Allah hepimizin evlatlarını korusun kollasın İnşallah.

Unknown dedi ki...

Selam ben Bartından Asuman.Figenin okuldan(Umuttan) sınıf arkadaşı şimdide Ayla'nın arkadaşı.Sizin de bloğunuz olduğunu söylemişlerdi bende aradım buldum.Benimde kızıma açtığım bloğum var,bende beklerim.Sevgiler....