30 Ocak 2008 Çarşamba

BU SÖMESTR BİR ÇILGINLIK YAPTIK

Nihayet o özlemle beklediğimiz yarıyıl tatiline kavuştuk.Ne dönemdi ama benim için. Sanıyorum hiç bu kadar koşturmamıştım. Okulda altı şubede Osmanlı'yı Dünya Savaşı'na sokup,Kurtuluş Savaşı'nın hazırlık dönemini temcit pilavı gibi döne döne anlatmam,Lise ikilerde henüz Osmanlı'yı kurmam,Lise üçlerde Osmanlı kültürüyle boğuşmamın dışında kazanılan yarışma ve hummalı geçen hazırlık dönemi,rüyamda bile göremeyeceğim İtalya (ah Venedik ah!) gezisi,dönüşte apar topar taşınma1.,2. ve 3 . yazılılar, ortalamalar ve en nihayetinde karne günü .Tabi bu arada yemek yap,temizlik yap ,analık yap,hatunluk yap,yap da yap.Tam pilim bitmek üzereydi ki bu tatil çok iyi geldi.


Geldi geldi de amma velekin, her sene ki gibi ebebeyinler de gaza geldi.Eeeeeeee ne zaman yola çıkıyomuşuz önce oraya mı yoksa buraya mı gidiyomuşuz, aman yollar kötü olabilirmiş dikkatli olaymışız, kalın giyineymişiz.vs,vs,vs.


Sıkı durun peki bu kadar yorgunluğun ardından o kadar yolu ve valiz topla yerleştir teranesini kafası götüremeyecek olan biz ne yaptık biliyor musunuz ? Kazan kaldırarak, ayaklanma çıkarmak suretiyle bu sene tatilimizi evimizde geçireceğimizi nazik bir dille belirttik.


Oh çok da zor olmuyomuş, bu bizim ilk kez, Bismillah tatil başlar başlamaz arabaya atlamadan gitmeyişimiz .Perşambe gecenin körüne kadar yerleştirilen valizler,yangından mal kaçırır gibi cumadan çıkılan yolculuklar bir hengameydi ki sormayın. Aynı telaşla dönüş ve tatili hiç anlayamadan hatta yorgun olaraktan başlanan yeni bir maraton.


Biliyorum okuyunca kızıcaksınız canımcım böyüklerim size saygım sonsuz Valla ben de sizin kadar özledim de anacım bi nefes alalım dedik senye geliriz İnşallah CUMA'dan (belki).


Şimdi ne mi yapıyoruz,istediğmiz vakitte kalkıp istediğim vakitte yatıyoruz,çarşıya takılıyoruz,bir kaç işin ucundan tutuyorum (dikkat edin bu cümlem tekildir).


Fırsat olursa şöyle küçümencik Ankara'ya kaçalım diyoruz.Eeee cadı hanım noldu hani yolculuk, valiz falan yoktu diyorsunuz.Haklısınız.valiz yok valla şöyle iki güncük oğluşumu diş estetiğine götürcem de yamuk çıkıyolar söylemesi ayıp,hem de ordaki arkadaşlara takılıp malumunuz Bartın'da hasret kaldığımız plazaları gezelim diyoruz.Kızılay' da döner yemeden de olmaz tebi.


Az kalsın unutuyordum oğluşumun ilk karnesi bizi gururlandırdı teyzeleri hepiciğimiz 5 naçizane .Böyle olunca karne hediyesi de uçuyor malumunuz. Biz de Ankara'ya bıraktık hediyeyi, orada orcinal bir şeyler bulur nasıl olsabenim böceeemm...Bakın oğluşum ve karnesi.Allah tüm okullulara zihin açıklığı versin İnşallah.


Şu dikkate bakar mısınız?

8 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Hemşon bu dönem biz bile seni okurken yorulduk, cidden hızlı geçen bir dönem oldu senin için :) Ama bunlar tatlı telaşeler Allah hep böyle yoğunluk versin di mi :)

Umarım tatiliniz gönlünüzce çoook güzel geçer. Oğluşunuda tebrik ediyorum. Böyle daha nice güzel karneleri olsun inşallah.
(Bu arada bende büyüklerden olmasamda, buraya gelseydin çok mutlu olurdum ama önemli olan sizin tatilinizi gönlünüzce geçirmeniz, yaza inşallah :)

Emre dedi ki...

Yoruldum seni okurken, iyi fikir bencede evde oturmanız keyif yapun acuk yeni evünüzde hade öperim iyi tatiller sana.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

E tatili hak ettiniz ana oğul. Karneniz hayırlı olsun canım. Nasıl da bakmış öyle. Öp annesi teyzesinin yerine.:) Hakikaten bu tatil iyi gelecek örtmenim canım benim. İyice dinlen bari. Yavrular ikinci dönem bomba gibi bir öğretmen bulsunlar değil mi?:)))

TATLI CADI dedi ki...

Hemşoların kralı,valla Bursa'ya geleceğim zaman için hiç bu kadar heyecanlı olmamıştım ucunda seninle tanışmak var, ya daha çok mutlu oluyorum.En kısa sürede görüşmek üzere .Güzel temennilerin için teşekkür ederim.Öptüm en içteninden

TATLI CADI dedi ki...

Sağol canım Emrem,haklusun anacum.Bi tembelliktir ki sorma biri beni uyandırsın artık evi bi şeyler götürmeden.

Esra dedi ki...

Evde oturmak bence de iyi fikir. Hepimizin ihtiyaci var sanirim boyle donemlere. Benim de yapmam gereken ama erteledigim o kadar cok is var ki.

Oglunu da tebrik ederim. Biz de o gunleri goruruz ileride insallah.
:-)

TATLI CADI dedi ki...

Sağol arkadaşım,bomba oliciz İnşallah.Öptüm oğluşumu senin için blogunu göstererek fotoları çok beğendi.

TATLI CADI dedi ki...

Esracım,uzunca süre sana yazamadım.Kusuruma bakma seni görünce çok sevindim.
Yorum bırakamadım ancak okudum seni şu emzirmeler falan hariç çünkü çok oldu biz onları geçeli.Ancak hırsızlık olayına çok kızmıştım hasta ruhlu kadın çala çala hiç insanın adı resmi falan çalınır mı.Esefle kınıyorum üzülme sen sakın .
Evde kalmak süper oldu birbirimize
vakit ayırdık,çok güzel zaman geçiriyoruz.